Навігація

Календар ФТЛ

Програвач

PopUp MP3 Player (New Window)
Hosting CityHost

Мандри на Закарпаття

Ліцеїсти групи Л-11 разом з наставницею Остапюк М.В. здійснили дводенну краєзнавчу поїздку до чарівного Закарпаття

21 замокФізико-технічний ліцей славиться своїми поїздками, під час яких знаходять ще більше порозуміння між собою ліцеїсти та викладачі. Ми вже давно мріяли про мандрівку, і, нарешті, нам випала така можливість. Наша наставниця, Остап’юк-Субичева Марія Василівна, організувала в такий нелегкий час незабутню подорож на Закарпаття. Ми перша група, яка від початку пандемії поїхала в дводенну поїздку. За ліцейними традиціями ми повинні були поїхати в Нагуєвичі, але через карантинні обмеження нам довелось змінити наш маршрут.

Першим об’єктом споглядання став замок Шенборна. Під час екскурсії ми дізналися, що архітектура будівлі пов’язана з астрономічними одиницями: кількість димарів як кількість пір року, кількість входів така, як кількість місяців у році, кількість вікон така ж як кількість днів у році; побували в бальному залі, мали можливість обійняти один з найстаріших дубів України.21 парк Мальовничі краєвиди, озерце, джерело Краси, квітуча магнолія – все це справило на нас неймовірні враження.

21 видНаступним відчинив для нас свої двері замок Сент-Міклош. Більшість першого дня нашої мандрівки нас, ніби супроводжувала, шанована закарпатцями Ілона Зріні, керівниця угорського визвольного руху в 1685—1703рр. В замку Сент–Міклош нам розповіли як ця найвродливіша, в той час жінка в Європі, вміла кохати. А в замку Паланок ми дізналися, що вона не тільки хороша дружина, а ще й жінка-воїн та як вона вміла тримати оборону своєї фортеці. Своїм військовим талантом вона здивувала навіть турецького султана, Мехмед IV нагородив її грамотою-атнаме. Це був єдиний раз коли таку відзнаку отримувала жінка.

Пізніше ми мали можливість дізнатися більше про історію міста Мукачева та скуштувати легендарну закарпатську каву. Ввечері втомлені, проте задоволені мандрівники-ліцеїсти прибули в готель. Наші враження були неймовірними, стільки нового за день ми ще не дізнавались ніколи. Також приємним здивуванням був готель, нас заселили в чудові номери, з усіма зручностями.21 мівіна Крім того харчування було на найвищому рівні. Вечірній час був проведений у колі друзів: душевне спілкування, ароматний чайочок і смакування «мівінки» разом з нашим наставником в очікуванні нового чудово і цікавого дня плавно перевели у сонний відпочинок.

21 страусиЗранку ми прокинулися бадьорими та готовими до нових відкриттів. Першим ділом, після ситного сніданку, ми виїхали в сторону міста Хуст, одноденну столицю Карпатської України. По дорозі ми заїхали в Красне поле, де віддали шану та заспівали гімн героям-воїнам Карпатської Січі. Потім вирушили на страусину ферму, де побачили страусів та інших милих звірят, справжнє страусине яйце, 21 яйцеяке може замінити 30-40 курячих.

Далі ми «штурмували» руїни Хустського замку. Це було непросто, адже треба було здолати хоч і не дуже високий, зате крутий підйом на вершину гори, але це того вартувало, адже звідси відкрився неймовірний краєвид. Наступною нашою локацією стала буйволина еко-ферма. Тут ми побачили багато різних тварин: свиней, коней, буйволів, курей, оленей, індиків, качок і павичів, але не тих, що звикли бачити в домогосподарствах, а особливих порід. 21 завершенняМи змогли погладити і погодувати тваринок. Після екскурсії було дегустування різновидів м’яса, яке нам дуже сподобалось. По дорозі додому ми зупинялися в центрі Європи – селищі Діловому та милувалися Труфальським водоспадом.

Загалом, враження від поїздки просто неймовірні, ми, нарешті, провели час з своїми одногрупниками і побачили красу Закарпатської України. Є лише один недолік - що ці прекрасні вихідні закінчилися. Також хочеться всім серцем подякувати нашій наставниці Марії Василівні за те, що організувала нам такі незабутні вихідні. З нетерпінням очікуємо наступної подорожі.