Навігація

Календар ФТЛ

Програвач

PopUp MP3 Player (New Window)
Hosting CityHost

Eкскурсія до м. Львова

Ліцеїсти групи Л-31 разом з наставницею Остап’юк М.В. здійснили триденну навчальну поїздку до Львова, де відвідали астрономічну обсерваторію та безліч визначних місць.

Наша група довго обговорювала можливість здійснення цієї поїздки – було багато факторів, що змушували відкласти її з вересня на пізній і вже досить прохолодний період осені. Та ми вимріяли і здійснили, на наш погляд, найчарівнішу мандрівку за всі три роки.

Екскурсія розпочалася 11 листопада і тривала три дні. Переїзд до Львова ми вирішили здійснити залізницею: хотіли вдихнути далекий мандрівний дух з перших хвилин, а ще, серед наших одногрупників були й такі, що вперше їхали поїздом. Так що першим нашим екскурсійним об’єктом став Львівський залізничний вокзал. На початку XX ст. саме він вважався найкращим та найвишуканішим залізничним двірцем у всій Європі.

Перший день у нас був дуже насиченим. Швиденько поселившись в одному з хостелів Львова, ми вирушили до Музею архітектури та побуту «Шевченківський гай». Там наша група немов перенеслась у XVIII століття, де ми ходили поміж чепурними хатками і церквами, в одному із цих храмів знімали сцени славнозвісного українського фільму жахів «Вій». В одній із хат топилося в печі і той чарівний запах, що доносився до нас, нагадав нам про свої родини та оселі. Тут ми почули історію про гарбуза і зрозуміли, чому його колись використовували на сватанні. Послухавши скрип млинного колеса, погодувавши лебедів на невеличкому ставку, нам довелось покинути це чарівне місце, бо чекало нас ще дуже багато цікавого.

P1120140Продовжили знайомство із Львовом екскурсією «Старим містом та підземеллями Львова». З екскурсоводом ми зустрілись біля пам’ятника Никифору Дровняку, почули про його палець загадкову історію і кинулись всі мерщій за нього потриматись. Ну а потім нас оповила чарівна архітектура соборів, монастирів та інших будівель. Згодом ми спустилися  у найвідоміші підземелля міста, які дихали на нас глибиною віків, таємничістю та містичністю. Незабутні враження подарувала «Львівська копальня кави». Для безпеки, при її відвідуванні, там видають каски з ліхтарями. На якусь мить ми відчули себе шахтарями, а приємний кавовий аромат нас переслідував ще довго.

Темніло, ноги нас ледве тримали від втоми, та думати про відпочинок було рано – нас чекала обсерваторія. Але там нам відкрилося «друге дихання». Подивившись кілька невеличких фільмів про Сонце, зоряне небо, комети та інші астрономічні дива, ми добре відпочили і піднялись на дах обсерваторії. Погода була до нас прихильною і нам пощастило побачити  через телескоп місяць з його великими і малими кратерами. Цікава лекція завідувача кафедри астрофізики та його запрошення на навчання до престижного Львівського національного університету ім. Івана Франка були дуже заманливими і хтось із наших вже почав омріювати сюди свій вступ, хоча єдиним співрозмовником лектора був лише Андрій Кліщ.

Після такого насиченого дня всі уже були втомлені  і голодні. Смачно та сито повечерявши, зібрались всі гуртом в одній із кімнат і ще довго співали пісні під гітару, згадували різні моменти, які за ці три роки прожили нашою рідною групою. «Відбій» у нас був ще не скоро...

P1120180Наступний день відкривав для нас прекрасний краєвид на мальовниче місто Львів з оглядового майданчика собору cв. Єлизавети і Ольги. Біля пам’ятника Степану Бандері заспівали нашого «Бандерівця» і далі ми попрямували на площу Ринок у Львівський історичний музей або, ще як його називають,  палац Корнякта. Ми пройшлися у чудернацьких тапочках королівськими залами, любувались дорогими антикварними меблями та посудом королівських родин, помилувались собою у чарівних дзеркалах. Пройшовши в середину будівлі побачили затишний  Італійський дворик.  Після цього нас чекала виставка корон світу, де наймилішою для нашого ока була кришталева інсталяція шапки Мономаха.

Завершенням культурної програми другого дня стала опера «Безумний день або весілля Фігаро» у театрі опери та  балету ім. С. Крушельницької, у підземеллі якого ми побували вчора.Ми вже багато разів були на виставах, та оперу відвідали вперше. Отримали класнющі задоволення!

Останній день нашого перебування у Львові випав на неділю. Тож розпочати  його ми планували з відвідин  собору св. Юрія,та примхлива погода перешкодила здійснити цей задум. Нас замело і ми ледве вибрались до центру. Шкода, що це, напевно, наша остання поїздка ліцейною групою!

Ми всієї групою дуже вдячні за цю поїздку нашій наставниці –Остап’юк Марії Василівні та медсестрі  Скрипник Тетяні Дмитрівні.

Прес-служба ліцею

Христина Дербах  група  (Л-31)